מרק עדשים – לא רק בחורף

מרק עדשים – לא רק בחורף

לא רק בחורף.
עוד דרך להוסיף קטניות לתפריט היומי – מרק קטניות – משביע, מחמם וטעים.
מבחינתי, קטניות (בעיקר מונבטות) הן סופר פוד. הן עוזרות לאזן סוכר, הן עוזרות למנוע תשוקות למזון והתקפי זלילה והן סופר מזינות.
בקיץ כדאי לאכול קטניות קלות יותר לעיכול, כמו עדשים ושעועית מאש.
ובחורף אפשר להתפנק עם הקטניות ה"קשוחות" יותר, כמו חומוס, שעועית לבנה וכל השאר…

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

מנת ירקות חגיגית

איך להפוך מנת ירק "סתמית" לחגיגית

כל שבוע אני מכינה לי ירקות בתנורברוקולי, כרובית, בטטה, סלק, זוקיני, חציל וכו' הם משמשים אותי כתוספת למנה עיקריתכתוספת לסלט של הצהרייםאו "סתם" כנשנוש בריא

פלפלים ממולאים טבעוניים בריאים וטעימים

פלפלים ממולאים

תמיד חשבתי שנורא מסובך להכין ממולאים (ויש ממולאים שהם די מסובכים…). אבל פלפלים ממולאים הם, לדעתי, הממולאים הכי קלים להכנה

בראוניז טבעוניים ובריאים

קינוח מפנק ובריא

מתאים לך כזה ליד הקפה? 🙂"בראוניז" מצופים טעימים טעימים! ממש קלים להכנהכתבתי "בראוניז" במרכאות, כי זה לא באמת בראוניז. אין בהם קמח והם לא אפויים.