4 טיפים שיעזרו לכם להתמיד בתזונה בריאה

You are currently viewing 4 טיפים שיעזרו לכם להתמיד בתזונה בריאה

בשנים האחרונות עבדתי עם מאות אנשים שרצו לעשות שינוי בתזונה שלהם.

אצל הרבה מהם היתה בעיה להתמיד לאורך זמן.

חלק בגלל שינויים בחיים, כמו מעבר דירה, חתונה, ילדים. ואז היה להם קשה לחזור לשגרת אכילה.

אצל חלק זה נבע מלוח זמנים עמוס מדי, כאלה שמחזיקים את כל הבית על הכתפיים שלהם, ולא מוצאים זמן לעצמם.

ואצל חלק מאוד גדול זה קרה בגלל חוסר יכולת להתחייב לתהליך. בדרך כלל זה קורה כשנמצאים לבד בדרך, ולא מתחייבים למישהו נוסף. ואז אנחנו מהר מאוד מוותרים לעצמנו וחוזרים להרגלים ישנים.

אז איך בכל זאת מתמידים?
הנה 4 טיפים שיעזרו לכם להתמיד באורח החיים הבריא לאורך זמן

1 – לקבל את המידע הנכון, כדי להבין מה לעשות ולא לעשות אחרי אחרים כמו תוכי. כשעושים כמו תוכי, בלי להבין, אין סיכוי שנצליח להתמיד, כי אנחנו לא מבינים את העקרון הבסיסי. ברגע שמבינים
את העקרונות, אנחנו לא צריכים שיגידו לנו מה לעשות, אלא יכולים לעשות לבד.

2 – לקבל כלים פרקטיים ליישום, כי לא מספיק רק לדעת, צריך גם ליישם. בלי יישום, הידע שלכם לא שווה כלום. אין שיטה או תכנית, ולא משנה כמה היא טובה, שתעבוד לכם – אלא אם כן, תשתמשו בה! רוב האנשים מוכנים לשלם המון כסף כדי לרכוש ידע, ללמוד ולהתפתח, אבל רק בודדים מהם אכן יטרחו להשתמש, להטמיע ולהפעיל את הידע שהם רכשו בחיים שלהם.

3 – ליצור לעצמכם סביבה תומכת. חשוב ליצור לעצמנו סביבה תומכת של אנשים שעוברים תהליך דומה לשלנו. כשנמצאים עם אנשים שעושים את אותה הדרך, שואבים כוחות אחד מהשני, מקבלים מוטיבציה ובטחון בדרך, לומדים אחד מהשני, מההצלחות ומהאתגרים וההתמודדות איתם, וכך יוצרים לעצמנו סביבה שמקדמת. אז אני ממליצה שתמצאו חבר או חברה או אפילו קבוצת אנשים שרוצים לאכול בריא ותייצרו לעצמכם תמיכה.

4 – להיצמד למישהו שכבר עשה את השינוי, לקבל השראה, תמיכה וליווי. מישהו שיאיר את הדרך, שיקח אתכם יד ביד, שלא ירפה, ויותר מזה, שלא יתן לכם להרפות. שירים אתכם
כשקשה, ויעצים את את ההצלחות שלכם.


אולי יעניין אותך גם

איך אוכלים בריא גם בעבודה

איך אוכלים בריא גם בעבודה?

אנחנו מבלים את רוב היום שלנו בעבודה, בין אם זה במשרד או בבית, חשוב שניצור לעצמנו את התנאים ואת הסביבה שיעזרו לנו לאכול בריא ולהתמיד לאורך זמן.