ארוחת בוקר (או ערב) טבעונית מפנקת

ארוחת בוקר (או ערב) טבעונית מפנקת

בבוקר אני בדרך כלל מעדיפה לאכול פירות.
גם כי זה קליל ולא מעמיס על הקיבה אחרי צום של 8-12 שעות
וגם כי הם נותנים לי אנרגיה להתחיל את היום

אבל, לא תמיד יש פירות בבית, לא תמיד יש פירות שאני אוהבת ולא תמיד יש לי חשק לפירות 🙂

אז לפעמים (בדרך כלל בסופי שבוע, כי יש יותר זמן להשקיע…) אני מכינה לי ארוחת בוקר מפנקת שלא תבייש אף בית קפה או מלון

חביתת עדשים ובצל, סלט שרי ואבוקדו ורוטב טחינה

אולי יעניין אותך גם

מנת ירקות חגיגית

איך להפוך מנת ירק "סתמית" לחגיגית

כל שבוע אני מכינה לי ירקות בתנורברוקולי, כרובית, בטטה, סלק, זוקיני, חציל וכו' הם משמשים אותי כתוספת למנה עיקריתכתוספת לסלט של הצהרייםאו "סתם" כנשנוש בריא

מרק עדשים טבעוני וטעים

מרק עדשים – לא רק בחורף

עוד דרך להוסיף קטניות לתפריט היומי – מרק קטניות – משביע, מחמם וטעים. הן עוזרות לאזן סוכר, הן עוזרות למנוע תשוקות למזון והתקפי זלילה והן סופר מזינות.

פלפלים ממולאים טבעוניים בריאים וטעימים

פלפלים ממולאים

תמיד חשבתי שנורא מסובך להכין ממולאים (ויש ממולאים שהם די מסובכים…). אבל פלפלים ממולאים הם, לדעתי, הממולאים הכי קלים להכנה