fbpx

להשתחרר ממעגל הדיאטות

לרדת במשקל ולשמור עליו מאוזן לאורך זמן

לא קל לרדת במשקל ולשמור עליו מאוזן לאורך זמן

יש הרבה מוצרים ודיאטות בשוק המתיימרים להיות "הפתרון האולטימטיבי" לירידה במשקל. אבל, הם רק גורמים לנזקים חמורים ולפעמים בלתי הפיכים.

פעם, מי שרצו לרדת במשקל, פשוט אכלו פחות.
אבל מאז כבר למדנו שכשאוכלים פחות לא רק שזה לא מוביל להפחתת משקל לטווח הארוך, אלא גם מוביל להשמנת יתר ולנזקים בריאותיים.

דיאטות גורמות להשמנה

מכיוון שבדיאטות אנחנו מקטינים את כמויות האוכל, הגוף חושב שהוא במצב של סכנת הרעבה ומנסה לאזן את הירידה בכמויות המזון באמצעות האטה בקצב השריפה של המזון בגוף. בנוסף, הקטנת הכמויות, גורמת גם למצב תמידי של רעב ולהרגשה תמידית של חסר ותסכול, וכתוצאה גם להתקפי זלילה ללא שליטה או לאכילת מזונות מעובדים ושמנים

דיאטות גם מזיקות לבריאות

הן עלולות לפגוע בכליות כתוצאה מעודף חלבונים, הן עלולות לפגוע במאזן חומציות נוזלי הגוף, הן עלולות לגרום לחסרים תזונתיים, החל מאנמיה (חוסר ברזל) ועד לחולשת שרירים והפרעות בקצב הלב, הן עלולות לפגוע במערכת העצבים כתוצאה ממחסור בפחמימות (דיכאון וחרדות), הן עלולות לפגוע במערכת העיכול כתוצאה מחוסר בשומנים (מעצירות ועד חסימת צואה)

אז מה בכל זאת לעשות כשרוצים לרדת במשקל?

הדבר הרבה לפני שמשנים את התפריט שלנו,

הוא קודם כל להשתחרר מכל מה שלימדו אותנו אי פעם על דיאטות וירידה במשקל.
כי כל עוד לא יהיה שינוי פנימי, לא יהיה שינוי חיצוני.

וכדי שיתרחש שינוי פנימי אנחנו צריכים -

Weight-Libra_240px

להבין לעומק איך דיאטות גורמות להשמנה ומה אנחנו עושים לא נכון

Brain_240px

לדעת מה הנזקים של הדיאטות בטווח הארוך ולהימנע מהן בכל מחיר

Diet_240px

להפנים איזה עוד סיבות יש להשמנה שאנחנו בכלל לא מודעים להם

Cup-2_240px

ולגלות סופסופ מה *כן* לעשות כדי להגיע למשקל מאוזן

כדי שכל אחת ואחד יוכלו לעשות בדיוק את זה
יצרתי את הקורס הדיגיטלי
"להשתחרר ממעגל הדיאטות"

שבו אני חושפת את כל הסיבות להשמנה ונותנת כלים איך להימנע מהן,
מפרקת לגורמים את כל מה ש"האכילו" אותנו על משקל, קלוריות ודיאטות
ונותנת את המפתח לירידה במשקל ולשמירה עליו לאורך זמן

איך זה עובד?

quote (1)
"השתחררתי מעיסוק אינסופי באוכל, מחשבות טורדניות על מה אכלתי, כמה צריך לאכול, אם אכלתי יותר מדי, ומה אסור ומותר לאכול. אני אוכלת את הדברים הבריאים שאני בוחרת, אמנם יחסית במידה אבל כבר לא מחשבת ביסים. הצורך למתוק נעלם כמעט לחלוטין, וקרתה ירידה במשקל מבלי להתכוון בכלל. מרגישה טוב עם עצמי, דימוי הגוף שלי השתפר לאין ערוך, וברור לי שזהו שינוי לטווח ארוך, בקלות רבה!"
איה

מה הקורס כולל?

Video-Camera-2_240px

הקלטת הרצאה המחולקת ל-4 חלקים לפי נושאים

Key-3_240px

חלק נוסף שמכיל 6 סרטונים עם המפתח לירידה במשקל

Document-File_240px

דפי עבודה שיעזרו לכם לסכם ולתמצת את כל המידע

Presentation-2_240px

המצגת המקורית של ההרצאה, כדי שתוכלו להתרכז במה שחשוב

הקורס הזה בשבילך!

quote (3)
"נפרדתי החודש מ 4 ק"ג.. שמחה וששון"
חנה
quote (3)
"התחלתי מ- 74 ועכשיו אני 71 תוך חודש ואני לא רעבה אף פעם..."
עדן
quote (3)
"עד כה עבר חודש וסוף סוף יש ירידה 4 ק"ג"
מ'
quote (3)
"בלי לשים לב וכמובן מבלי להתאמץ אפילו ירדתי 3 קילו"
א'
quote (3)
"שמחה מאוד לראות תוצאות במשקל ולספר לחברים על אוכל בריא"
מירית
quote (3)
"במספר שמופיע על המאזניים יש שתי ספרות בלבד, כבר שנים לא זכיתי בכך"
רעיה
quote (3)
"אומרים לי שרזיתי המון, ובמקרה השבוע מדדתי מכנס שהלכתי איתו לפני הרבה הרבה זמן, והצלחתי להיכנס אליו. הייתי בהלם! בעלי, גם הוא ירד. הוא אוכל טוב והוא שמח. עשינו שינוי ממש מטורף."
מאיה

ההשקעה שלך

בקורס הדיגיטלי "להשתחרר ממעגל הדיאטות"

עכשיו ב-2 תשלומים של 147 ש"ח בלבד!

מלאו פרטים ולאחר התשלום תקבלו גישה מיידית לחלק הראשון

*** חשוב לי להדגיש - זו היא לא תכנית לירידה במשקל ואין כאן תפריט דיאטה!
אני לא מאמינה בתפריטים. תפריטים הם בדיוק מה שמביאים אותנו למצב הזה שוב ושוב.
הם יוצרים אצלנו קיבעון ותלות, וכשאנחנו חורגים רק בקצת מהתפריט, אנחנו שוב מאבדים שליטה ועולים במשקל.
אז, לא. אין כאן תפריט. אבל יש כאן כל כך הרבה כלים ותובנות שיאפשרו לכם סוף סוף להשתחרר מהדיאטות!

מה קורה למי שמשתחררים מעולם הדיאטות?

quote (3)
"כבר חשבתי שאני יודעת הכול, כבר הייתי כל כך מקובעת בצורת המחשבה ה"דיאטטית" שכל השנים מאכילים אותנו בה במסגרות השונות, שזה ממש משנה לי את צורת החשיבה ופותח אותי לעולם חדש בריא ומרגש!"
טלי
quote (3)
"הרגשתי כל כך אומללה והייתי מלאה בכעס ושנאה עצמית ובתחושת כישלון כל כך הרבה זמן בגלל אינספור הניסיונות הכושלים של לרדת במשקל. ועכשיו יש לי תקווה. הכי חשוב שזה בריא ושפוי, משהו שנראה בהחלט שאוכל להתמיד בו. דרך אגב, כבר ירדתי קרוב ל -5 קילו."
מיכל
quote (3)
"דיאטות ומפגשים עם דיאטניות בעברי גרמו לי להרגיש שאני לוקה בהפרעת אכילה. לספור ביסים, לקזז, להלקות את עצמי, לשנוא את חוסר השליטה כאשר נכנעים לפיתויים, שקילות אינסופיות, ומחשבות כפייתיות אינסופיות סביב האוכל. אני מרגישה שסופסוף הצלחתי להשתחרר מכל אלו. אפילו בעלי אמר לי השבוע שהוא מרגיש שאני כבר לא מתעסקת באוכל יותר מהבחינה הזו. זה כיף, שחרור גדול והקלה ענקית!"
quote (3)
"בהריונות הקודמים שלי עליתי כל פעם כמעט 13 קילו...(וזה במסגרת שומרי משקל עם ספירת נקודות ,ואכילת מעדנים דיאטטיים של 0% שגם זה בלוף אחד גדול ומטעה) ההיריון הזה ברוך ה' עליתי עד עכשיו רק 4 קילו!! ואני אוטוטו נכנסת לחודש 9...זה רק מראה שיש תוצאות."
לירון

בגיל 28 חזרתי עם 20 קילו עודף מטיול באוסטרליה!

הי 🙂 אני עינת שגיא. למדתי 3 שנים תזונה טבעית במכללת "רידמן".

כל החיים סבלתי ממיגרנות כרוניות שהפריעו לי בכל תחום בחיים,
הייתי אנמית וחלשה וסבלתי מהתעלפויות חוזרות
במשך שנים לא ישנתי בלילות
בגיל 30 הכולסטרול שלי כבר היה בשמיים
וכל החיים הייתי בדיאטות

אחרי שחזרתי עם 20 קילו עודף מטיול באוסטרליה (שכלל הרבה מקדונלדס ב-3 בלילה…) החלטתי שהפעם, במקום לעשות עוד דיאטה, אני לומדת את זה לעומק. הלכתי ללמוד תזונה טבעית.

תוך כדי הלימודים (3 שנים) היו לי תקופות של כעס ותסכול (ואפילו מרד) כשהבנתי כמה מעט אנחנו יודעים על האוכל שלנו.

אבל עם הזמן, לאט לאט דברים התחילו להסתדר –

המיגרנות הכרוניות שלי נעלמו לגמרי
אני ישנה טוב בלילות
ערכי הברזל שלי עלו והתאזנו
ערכי הכולסטרול שלי ירדו והתאזנו
ועל הדרך נפטרתי מ-15 קילו מיותרים!

הבנתי שזו הדרך הנכונה והשפויה לשמור על הבריאות ולרדת במשקל.
והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות! 

ללמד אחרים לפתח מודעות למה שהם מכניסים לגוף. אז שמתי לי למטרה להעביר את הידע והכלים שלי בכל דרך אפשרית לכל מי שרוצה לחיות חיים מלאים ובריאים.

אחרי הלימודים (לפני 12 שנה בערך) התחלתי ללוות אנשים באופן אישי, אבל הרגשתי שזה לא מספיק. היה לי חשוב להגיע לכמה שיותר אנשים. אז הוספתי סדנאות וסמינרים, וכדי להגיע אפילו ליותר אנשים, ארזתי את כל הידע, הכלים והנסיון שרכשתי במשך כל כך הרבה שנים למוצרים דיגיטליים.

למה דיגיטליים? כי אפשר לחזור על התכנים שוב ושוב ולהטמיע את השינוי עמוק יותר, כי לא צריך לקבוע פגישות, לפנות זמן, לצאת מהבית, לחפש חניה, למצוא בייביסיטר וכו', כי אפשר להתקדם בקצב שהכי מתאים לכם, לגוף שלכם ולצרכים שלכם וכי זה מאפשר לי להוזיל עלויות, ולכם לשלם פחות 🙂