Sep 24 2010

אני

הי. אני עינת שגיא, מדריכה לתזונה טבעית, עוזרת לאנשים לעבור לאוכל בריא, בלי תסכול, בלי רעב ובלי לוותר על אוכל טעים.

עזרתי כבר למאות אנשים להרגיש מצוין, להיפטר מכאבי ראש, כאבי בטן, משקל עודף, סוכרת, עצירויות, בעיות נשימה, לחץ דם ועוד הרבה – בעזרת שילוב של תזונה בריאה בחיי היום יום בקלות, מבלי לעשות שמיניות באוויר.

אני לא מאמינה במזונות-על, בתוספי תזונה ובמכשירים יקרים, אני מאמינה בתזונה טבעית ולא מעובדת, במה שנותן לנו הטבע. כי הגוף שלנו יודע בדיוק מה טוב לו, ומה הוא צריך כדי להתחזק ולהיבנות.

אני יודעת שאנחנו לא חיים בבועה, לא חיים על אי בודד, ולא חיים על עץ באיזה מושב בצפון הרחוק.
אני בחורה עירונית. כבר 21 שנה גרה בתל אביב, נולדתי וגדלתי בחיפה. ואוהבת את זה!
אני רוצה לשמר את אורח החיים שלי, מצד אחד, ומצד שני אני רוצה לשפר את איכות החיים ולאכול בריא יותר.
ולכן, הגישה שלי היא שאוכל בריא צריך להשתלב בחיים שלנו, ואנחנו לא צריכים לשנות את החיים מקצה לקצה רק כדי לאכול בריא יותר. זו גם הגישה שלי בליווי האישי. לא צריך לעשות שמיניות באוויר כדי לאכול בריא. הכל נמצא לנו מתחת לאף. אצל הירקן, או במכולת השכונתית. זו הסיבה גם שרוב הכלים שאני נותנת בליווי האישי, הם פשוטים, פרקטיים וקלים מאוד ליישום ביום-יום העמוס והלחוץ שלנו.

11 תגובות

11 תגובות לפוסט “אני”

  1. צביהבתאריך 11 Dec 2011 בשעה 06:43

    בוקר עינת.
    קראתי ונהנתי מאוד הייתי מאושרת אם יכולתי
    לרדת במשקל..צביה

  2. עינת - תזונה לבריאותבתאריך 11 Dec 2011 בשעה 07:00

    הי צביה
    אז מה עוצר אותך?
    עינת

  3. רוחמיבתאריך 26 Jul 2012 בשעה 14:48

    לעינת היקרה שלום וברכה !
    כרגע נרשמתי לרשימת הניוזלטר שלך מקווה שמצאתי את המקום . נתונים : אני בת 41 שוקלת 82 ק”ג גובה 163 ס”מ בריאה ב”ה .
    בחודשים האחרונים עשיתי שינוי משמעותי ביותר בתזונה שלי (כבר אפרט ) אבל במשקל אני לא רואה שינוי וזה ממש מתסכל כי יש לי 25 ק”ג עודפים .
    עד לפני חודשים שוקולד היה המזון העיקרי שלי בתוספת טופי מעדנים וכד’ .בחודשים האחרונים אני מקפידה על ארוחת בוקר הכוללת סלט עם שמן זית איכותי +לחם עידן הנבט (משיפון נבוט) את שאר הארוחות עוד לא הצלחתי לסדר אבל גם הנשנושים ושאר האוכל אך ורק בריאים ,כמעט ולא אכלתי עוגות אני אוכלת רק קמח מלא הרבה פירות תמרים שקדים וכו’ מנשנשת ביסקויטים מחיטה מלאה .בקיצור התזונה הרבה יותר בריאה .קראתי הרבה שאם עוברים לתזונה בריאה אין צורך לספור קלוריות וכד’ ובעצם אוכלים יותר קלוריות אך כיוון שהן נכונות יותר יורדים במשקל .התוצאות אחרות ואני חוששת שאני על סף יאוש .אשמח לשמוע את חוות דעתך.

  4. עינת - תזונה לבריאותבתאריך 26 Jul 2012 בשעה 15:01

    הי רוחמי
    קודם כל, ברכות על השינוי בתזונה 🙂 ובהצלחה!

    דבר שני, נכון, לא צריך לספור קלוריות, כי יותר חשוב מכמה קלוריות
    מכניסים לגוף, חשוב איזה קלוריות

    אבל גם אם אוכלים רק בריא, או הרוב בריא, עדיין חשובות הכמויות
    כי כל דבר שמגזימים איתו יכול לגרום לעליה במשקל

    בנוסף, את יכולה לאכול בריא, אבל לא מאוזן
    ואז, כשיש חוסר איזון בגוף, יהיה גם חוסר איזון במשקל
    (לדוגמא – הרבה פירות = הרבה סוכר)

    אז קשה לי לדעת ממה שתיארת מה הבעיה הספציפית אצלך

    (כדאי אולי גם לעשות בדיקות דם כדי לשלול בעיה רפואית)

    יש לי באתר שירות שנקרא “שיחת יעוץ וניתוח”
    זוהי שיחה חד פעמית, שלפניה ממלאים שאלון בריאות והרגלי אכילה
    וכך אני יכולה לאתר את הבעיה, ולתת המלצות לשינוי
    הנה הקישור
    http://www.einatnutrition.co.il/?page_id=1208

    בכל מקרה, שיהיה בהצלחה 🙂
    עינת

  5. רחליבתאריך 23 Dec 2012 בשעה 14:37

    הי,

    לאחר לידה כל מה שעשיתי לא הצלחתי לחזור לעצמי.
    רק כאשר עברתי לדיאטת חלבונים, ירדתי במשקל.
    היום אני אוכלת פחמימות אבל רק מתפוחים והרבה (אני יודעת שזה משמין בגלל הסוכר אבל אני מכורה – 4 תפוחים ליום).
    אני רוצה לעבור לתזונה טבעונית.
    הבעיה שהכל מבוסס על דברים שהם מאוד משמינים (שעועית, חומוס, קינואה, קמחים למינהם בקציצות).
    אני יודעת שזה מאוד בריא אבל אני חוששת לחזור אחורה.
    לא אכלתי דברים כאלה כבר המון זמן.
    למרות שהמתכונים שלך נראים מעולה. אני חובבת אוכל בריא וטעים.

    רחלי

  6. עינת - תזונה לבריאותבתאריך 23 Dec 2012 בשעה 19:03

    הי רחלי
    דיאטת חלבונים גורמת לנזקים
    ובהמשך גורמת להשמנה בחזרה
    מכיוון שבלתי אפשרי לחיות בלי פחמימות
    וברגע שהדיאטה “נגמרת” וחוזרים לאכול פחמימות – משמינים
    אני מציעה לעשות את זה בהדרגה
    אבל לעשות את זה בדחיפות
    כי הגוף לא יוכל להמשיך הרבה זמן בלי פחמימות

    שעועית, חומוס, קינואה – אלה לא דברים משמינים
    אלה דברים שהגוף צריך
    יש בהם פחמימות מורכבות, חלבון איכותי, סיבים תזונתיים, ויטמינים מינרלים ונוגדי חמצון

    אולי תעלי במשקל בהתחלה, אבל ברגע שהגוף יתרגל
    למזונות החדשים, המשקל ירד בחזרה

    בהצלחה

  7. תמרבתאריך 19 Feb 2013 בשעה 10:55

    שלום עינת,
    האם דרך החיים שאת מציעה היא טבעונית בלבד?
    תודה

  8. עינת - תזונה לבריאותבתאריך 19 Feb 2013 בשעה 13:15

    הי תמר
    אני טבעונית מטעמי מוסר
    אבל לא כופה את דעתי על אף אחד
    רוב הלקוחות שלי לא טבעוניות
    אבל אני *כן* ממליצה לצמצם עד כמה שאפשר
    צריכת מוצרים מהחי, כי הם לא בריאים לנו
    בטח לא בכמויות שאנחנו רגילים לאכול

  9. ענתבתאריך 06 Apr 2013 בשעה 12:55

    איזה אלופה !! ממש התרשמתי והתלהבתי , רואים את המסירות האהבה והאותנטיות, כל הכבוד.

  10. יעלבתאריך 10 Apr 2013 בשעה 08:42

    הי עינת.
    איך ‘מאכילים’ חבורה של מתבגרים באוכל בריא? יש לי ב”ה כמה וכמה כאלו כאן בבית,ואני אמא שמבשלת ומשקיעה בארוחות מזינות חמות כל יום [לפחות אחת] .היתי שמחה לקבל רעיונות. מכירה את הטבעול והטופו,את הקטניות והאורז המלא. לא תמיד זה עובר כאן …היו שמחים יותר אולי לצ’יפסים ושניצלים כל יום..
    אז אם יש לך רעיונות טובים וזמינים לאוכל יומיומי לנוער אשמח מאוד לקרוא.

    תודה -יעל

  11. עינת - תזונה לבריאותבתאריך 10 Apr 2013 בשעה 15:54

    הי יעל
    אולי צ’יפס אפוי?
    ואפילו יותר טוב צ’יפס בטטה אפוי
    הייתי מוותרת על הטבעול…
    אולי להכין קציצות מדגנים וקטניות עם רוטב טחינה
    אולי המבורגר הפטריות שלי
    http://cooking.einatnutrition.co.il/?p=724
    עם קטשופ ביתי
    http://cooking.einatnutrition.co.il/?p=1050

    מקווה שזה מספיק בינתיים 🙂

RSS תגובות

השארת תגובות